środa, 24 września 2014

Gościnna projektantka

Witajcie serdecznie, dziś przybliżymy Wam nieco twórczość cudownej zwyciężczyni wyzwania #2 :) 
Bardzo miło jest nam powitać 
Zosirkową mumę!

Jestem Karolina ale w sieci występuję jako zosiurkowa muma.
Na wstępie muszę podziękować za to wyróżnienie jakim jest
zaproszenie do kącika Gościnnych Projektantek :)
Scrapbooking i inne crafty dopadły mnie już wiele lat temu; odkąd pamiętam zawsze coś tam sobie kleiłam, wycinałam czy rysowałam nie wiedząc jeszcze że to scrapbooking. Aż około 5-6 lat temu trafiłam na pierwsze  blogi polskich scraperek i już wiedziałam że to jest to, czemu będę poświęcać każdą niemal wolną chwilę :)
Ulubionego stylu nie posiadam – lubię i mixed media i prace
clean&simple. Najczęściej robię albumy i kartki a ostatnio też
Lo`sy i prace na blejtramach.
Bardzo gorąco wszystkich pozdrawiam i zachęcam do udziału w
wyzwaniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz