sobota, 31 maja 2014

Wyzwanie #18

Hej :)

Jak Wasze plany na wekend? :) Mam nadzieję, że bardzo przyjemne :)

Proste i przyjemne są też wytyczne na wyzwanie:

a jeśli chodzi o wytyczne to musicie użyć w pracy przynajmniej jednego STEMPLA.

Prace naszego DT:

Nats:
Zrobiłam scrapa ze zdjęciem ze zlotu, a tło ubogaciłam stemplem w romby. ;)


mru

Zrobiłam kilka stron w moim albumie o małych, codziennych przyjemnościach.


sajcia 

a ja stworzyłam scrapa! wesołego, pogodnego, z niezliczoną liczbą numerków - bo przecież próbować należy aż do skutku, szczególnie jeśli chodzi o realizacje marzeń! 




Zasady:

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i z użyciem stempla.

2. Macie czas na zgłaszanie prac do 13 czerwca.

3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.

4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).

5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.

6. Bawcie się dobrze :)


Banerek do wstawienia:




Wyniki podamy 16 czerwca, a zwycięzca zostanie naszym Gościnnym Projektantem :)
Miłej zabawy :)

2 komentarze:

  1. Witam :) Cieszę się, że do Was trafiłam bo miło spędza się u Was czas :)
    Chętnie też wezmę udział w Waszym wyzwaniu, gdyż Wasze wytyczne są odzwierciedleniem mojej osoby ;) pozdrawiam Was ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) bardzo miło nam to słyszeć i też się cieszymy, że do nas trafiłaś :)

      Usuń