sobota, 14 grudnia 2013

Wyzwanie #6 // Challenge #6

Witajcie :)
Hi guys!

Mru z tej strony :) Jak tam po piątku 13-go? Mam nadzieję, że był dla Was szczęśliwy!
Mru here! How are you after Friday 13th? I hope it was lucky for you!

Dzisiaj nareszcie moja kolej na przygotowanie dla Was wyzwania. Tym razem mam dla Was taki cytat:
Today is finally my turn to prepare a challenge. This time I have this quote for you:

 
Bardzo mi się podoba, ponieważ zawiera w sobie wszystko, co według mnie sprawia, że tworzenie jest takie świetne. Dlatego Wam go dałam, bo chciałabym, żebyście mieli frajdę tworząc tą pracę, może spróbowali czegoś nowego, popsuli coś. 
I love this quote, because it contains everything that I love in creating. I gave it, because I what you to have so much fun creating project to this challenge, maybe try something new or break something.

A jeśli chodzi o wytyczne to chciałabym, żebyście nam pokazali, co Was inspiruje.  
And I also want you to show us what inspire you.
 

 
Naszym Gościem jest rumianek:

http://rumiankowyswiat.blogspot.com/


Witajcie :)
Hello! :)
 
Jest mi niezmiernie miło że mogę być gościnną projektantką :))
Mam na imię Kamilla w świecie blogowym posługuję się nickiem - rumianek.
Uwielbiam tworzyć , jest to dla mnie forma odprężenia , wręcz medytacji.
Przy tworzeniu różne rzeczy mnie inspirują. Dlatego też moja praca jest połączeniem różnych mediów i form.
Uwielbiam recykling , w tej pracy również go zastosowałam. Bo tak po prawdzie ta praca jest połączeniem trzech prac wykonanych jakiś czas temu. Były powieszone na mojej tablicy inspiracyjnej, i to wyzwanie było idealnym momentem na ich połączenie. Najbardziej inspiruje mnie "DZIAŁANIE" , gdy zaczynam bawić się tworzywem , zawsze wpadam na jakiś pomysł. Bazgrolenie, brudzenie, darcie - jest najlepszym sposobem na poznanie tworzywa i wyzwolenie umysłu :)
Inspirują mnie dzieła sławnych artystów - co widać poprzez umieszczenie obrazu Stanisława Wyspiańskiego "Babie Lato". Chwytanie chwil , wrażeń , uczuć .
Inspirują mnie marzenia i myślenie o niebieskich migdałach :)

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie mojej pracy :))

I'm really pleased to be a guest designer :)
My name is Kamilla, on the internet - rumianek. 
I love create, it's really relaxing for me, it's kind of a meditation.
While I'm creating, many things inspire me. This is why my project is a mix of various media and forms.
I love recycling, so I used it in this project. Indeed, this project is mix of 3 different work made a little while ago. They were been hanging on my inspiration board and this challenge was the perfect moment to combine them. Most of all, "ACTING" inspires me. When I start to play with material, I always come up with some idea. Doodling, become dirty, tearing - is the best way to know material and to free your mind.
I'm inspired by works of famous artist - you can see that, because I put painting of Stanisław Wyspiański "Babie Lato". Catching moments, impressions, feelings. 
I'm inspired by dreams and chasing rainbows.
Thank you one more time for dinstinction my project.


Po kliknięciu na nick lub zdjęcie, przeniesiecie się na blog rumianka.
Click on nick or photo to go to rumianek's blog.

I prace naszego DT:
And our DT projects:


Inspiruje mnie całe mnóstwo rzeczy. Kolory, przyroda, ładne zdjęcia, przydasie, samo tworzenie, popełnianie błędów i oczywiście wyzwania :)
I'm inspired by lot of things.  Colours, nature, pretty pictures, scrapbooking stuff, creating, making mistakes and challenges of course.





Inspirują mnie przede wszystkim kolory, dlatego przygotowałam dość kolorowe LO :)
The most often I am inspired by colors. That's why I created a colorful layout :)




Sajcia : 

Inspiruje mnie nieład, inspiruje mnie zieleń, inspiruje mnie wiosna! Inspiruje mnie zielony i inspiruje mnie muzyka! Inspiruje mnie uśmiech! Tworzenie, tworzenie sprawia, że wieczór jest miły, nawet po ciężkim dniu, a poranek dobry, nawet jeśli jestem niewyspana! Tworzenie jest lekarstwem na chorą duszę. Wyszło zielono, wyszło leśnie, i z uśmiechem, bo zawsze gdy tworzę towarzyszy mi uśmiech :) 

I was inspired by mess, green and spring! I was inspired by music and smile! Art make evening nice even after really bad day, and morning is great even when I really need to sleep! Art is my pill for a sick soul. So I made green, forest and  smiling LO, because when I made something I always smile. That's all. ;) 


Nats:
Inspiruję się porami roku i tym, co się dzieje wokół mnie dlatego też zrobiłam świąteczną kartkę.
I am always inspired by seasons and what is going around me so I made Christmas card.



Jeszcze zasady:
1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i tematem. Temat możecie zinterpretować, jak tylko chcecie. Tylko nie zapomnijcie wspomnieć jak.
2. Macie czas na zgłaszanie prac do 27 grudnia.
3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.
4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).
5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.
6. Bawcie się dobrze :)

And now the rules:
1. Make new and unpublished earlier project inspired by the quote and the theme. The theme you can interpretate however you like. Just don't forget to write us, how you did this.
2. You can link up your entries by December 27th.
3. Include a badge on your blog post which will be linked to the post with the challenge.
4. Link up with LinkTool (only the post with project, not the whole blog)
5. The project, which takes part in our challenge can be submitted to two other challenges at most.
6. Have fun :)





Wyniki wyzwania poznacie 30 grudnia.
The results of this challenge will be announced on December 30th.

Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawili, poeksperymentujecie i złamiecie jakieś zasady :) Nie mogę się doczekać Waszych prac! 
I hope, that you will have fun, experiment and break some rules. I'm looking forward to your works :)

Miłego dnia!
Have a nice day! 

PS. Przygotowujemy dla Was niespodziankę ze Studiem Tekturek! Szczegóły już niedługo na blogu! :)
PS. We're preparing surprise with Studio Tekturek for you! Soon we will tell you some details!

 




1 komentarz:

  1. Pozwoliłam sobie napisac o Waszym wyzwaniu na moim blogu i wyjasnic jego istotę moim czytelniczkom. Piszę blog o blogowaniu, ale wyzwanie wygląda zachęcająco i może byc formą promowania bloga (to jest temat mojego bloga). Jeżeli możecie proszę rzuccie okiem na moj wpis i skontrolujcie, czy czegos nie namieszałam tłumaczą istotę Waszego bloga i wyzwania. No coż nie jestesm asem scrapbookingu. Pozdrawiam Bea.

    OdpowiedzUsuń