sobota, 16 listopada 2013

wyzwanie #4 / challenge 4

Hej ! 

Hello! 

Dzisiaj mamy dla Was już czwarte nasze wyzwanie, tym razem przygotowałam je ja - Sajcia :) 
Chciałyśmy Wam bardzo podziękować, że się z nami bawicie, to nam dodaje skrzydeł! 

Today we have the fourth challenge. It's time for me - Sajcia. 
We want to thank you very much for playing with us! We are really happy of that!

Dzisiejsze wyzwanie inspirowane będzie cytatem 
Today we have this quote : 


"Nigdy nie jesteś zbyt dorosły, by być młodym. "
bo czy tak właśnie nie jest? 

Chciałabym też abyście w swojej pracy zainspirowały się jakąś magiczną chwilą z Waszego dzieciństwa, młodości, 
czymś co zapamiętacie na całe życie!

I want you to inspire some magic moment of your childhood. Something that you  remember for all your life! 


Ja stworzyłam scrapa, który w sumie ma formę nieco bardziej zbliżoną do wpisu do smasha, 
aczkolwiek, chciałam w nim przekazać tak wiele! Zainspirowana cytatem dobrałam odpowiednie zdjęcie. Nigdy nie jestem zbyt dorosła na przytulanie się do Alvina! (choć niektórzy mówią, że to Teodor). A wspomnienia z dzieciństwa, możecie przeczytać dokładniej u mnie, na zbliżeniach. Lata 90' - kaseta do magnetofonu, poza tym magiczne gwiazdki milky waya, pegazus i karteczki. - czysta magia. 

I made LO, which have rather form like SMASH, but I want to say you so many things about my childhood. I was inspired by quote so I choose photo where I hug Alvin (somebody say that this is Theodor xD). 90' - magic stars from milky way and many more - simply - magic. 



I was inspired by the quote, but also I found a perfect picture from my childhood. My grandparents, mom and cousin, it's a very important picture since my grandpa passed away 3 years ago. That moment was full of happiness and magic, because we all were together.

Zainspirowałam się cytatem, ale także znalazłam zdjęcie z mojego dzieciństwa idealnie pasujące do tego wyzwania. Moi dziadkowie, mama, kuzyn i ja, to bardzo ważne dla mnie zdjęcie, ponieważ mojego dziadka nie ma już wśród nas. Ten moment był pełen szczęścia i magii ponieważ byliśmy tam wszyscy razem.




Zrobiłam LO powiązane z tematem dzieciństwa i podanym cytatem. Na zdjęciach możecie zobaczyć moją kuzynkę Nikolę huśtającą się na huśtawce. Tak więc nikt nie jest za stary żeby marzyć, śmiać się i huśtać (co kocham nawet w moim wieku). Te małe dziecięce marzenia i śmiechy są naprawdę magiczne i nadają życiu sens.

I made a LO connected with the theme childhood and the quote given. There is my little cousin Nicole in the photo swinging on the teeter. So no one is too old to dream, laugh, and swing (what I really, really love even in my age). Those little childish dreams and laughs are truly magical and give a sense to life.


Zrobiłam LO o bańkach - jednej z moich ukochanych zabaw z dzieciństwa. Do dziś uwielbiam je robić i podziwiać. Są przepiękne.

I made a LO about bubbles - one of my favourite play form childhood. I love them since I was a little girl and I just love looking at them - they're so pretty and gorgeous.


I jeszcze nasz wspaniały gość, zwyciężczyni poprzedniego wyzwania 
Mina Juveler


W sieci mina juveler, w realu Ania, studentka prawa, która w wolnych chwilach, dla odmiany od stosów ustaw i orzeczeń, popełnia różne scrapowe i biżuteryjne potworki. Zaczęło się od biżuterii, a potem, pomiędzy blogami sutaszowymi, zaczęłam trafiać również na blogi scrapowe i tak od ponad roku mam nowe uzależnienie. Zaczynałam od journali i ATC, od paru miesięcy odkrywam layouty i tylko do kartek jakoś nie potrafię się przekonać.

Dziękuję bardzo za wyróżnienie i możliwość prezentacji na Waszym blogu. Na dzisiejsze wyzwanie przygotowałam scrapa ze zdjęciami z mojego pierwszego, bardzo magicznego festiwalu teatralnego w liceum i "bardzo poważnych licealistów" cieszących się z nagród (nawiasem mówiąc, zrobionych ze starych zabawek).



In website - mina juveler. In real life - Ania. I studying law and in my free time I have made a lot of scrap and  jewelery. It's started from jewelery and then, when I saw braid blogs, I found scrapping websites and now, from more than a year I have new addiction. I start from art journal pages and ATC, from few months I exploring layouts but still I'm not sure to making cards. 


Thanks a lot for a distinction me and possibility to say something about myself in your blog. To this challenge I made LO with photos from first, magic theater festival and really "serious" people enjoying the rewards (btw. made ​​from old toys )






Jeszcze zasady:

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i tematem. Temat możecie zinterpretować, jak tylko chcecie. Tylko nie zapomnijcie wspomnieć jak.
2. Macie czas na zgłaszanie prac do 29 listopada.
3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.
4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).
5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.
6. Bawcie się dobrze :)

And now the rules:

1. Make new and unpublished earlier project inspired by the quote and the theme. The theme you can interpretate however you like. Just don't forget to write us, how you did this.
2. You can link up your entries by November 29th.
3. Include a badge on your blog post which will be linked to the post with the challenge.
4. Link up with LinkTool (only the post with project, not the whole blog)
5. The project, which takes part in our challenge can be submitted to two other challenges at most.
6. Have fun :)

Pamiętajcie że macie czas do 29 listopada, a wyniki podamy 2 grudnia!
Czekamy na Wasze interpretacje! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz